Administrativní asistent/ka v neziskové organizace pro volný čas rodin [Czech Republic]


 

$ads={1}

Informace
Kazimírka, z. s. je dobrovolný nezávislý nepolitický spolek, s dlouhou tradicí, jehož posláním je podporovat všestranný rozvoj dětí a rodin prostřednictvím mateřského centra, dětské skupiny a dětských táborů. Zajímáme se o slaďování pracovního a rodinného života. Vše děláme srdcem tak, aby služby byly přístupné rodinám.

Jsme malá organizace s velkou působností. Tým spolku tvoří 8 zaměstnanců, mnoho „dohodářů“ a dobrovolníků. V organizaci našeho typu se musíme spoléhat každý sám na sebe i na druhé. Při práci budete právě Vy, kdo bude zajišťovat administrativní podporu. Administrativa, tabulky, komunikace s lidmi Vás musí bavit a naplňovat.

Práce ve spolku je různorodá, přátelská, přijímáme nové výzvy a máme chuť se stále posouvat kupředu.

Co bude Vaším úkolem:

  • administrativní podpora táborů, mateřského centra, školičky

  • evidování přijatých přihlášek a párování plateb, kontrola termínů splatnosti (každodenní náplň práce)

  • častá komunikace s rodiči

  • vedení pokladny

  • vyhledávání programů pro příměstské tábory

  • příprava podkladů pro pobytové i příměstské tábory

  • personalistika, pohovory

  • práce na PC obzvláště v Excel

  • vystavování a evidence jednoduchých faktur

- sjednávání termínů pohovorů - správa časových harmonogramů

  • vyřizování emailů, telefonická i osobní komunikace

  • zajišťování rezervačního systému

  • správa, udržování kanceláře

  • občasné záskoky na recepci mateřského centra a ve školičce

  • po zaškolení účast na samotné organizaci dětských pobytových táborů/škol v přírodě v přímé práci s dětmi
Co od vás očekáváme
  • minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti

  • samostatnost, zodpovědnost, přesnost, důslednost, příjemné vystupování

  • trestní bezúhonnost

  • ČJ na úrovni rodilý mluvčí s dobrým pravopisem, základní znalost AJ výhodou

  • uživatelskou znalost MS Word, PowerPoint

  • znalost Excel tabulek na dobré úrovni

  • znalost vyřizování firemní korespondence!

  • psaní všemi deseti

  • vstřícnost a důkladnost při plnění úkolů

  • nekuřáctví

  • dlouhodobou spolupráci

  • nástup v průběhu září

  • práce v místě kanceláře Praha 9 – Letňany
Co vám nabízíme
  • zázemí dlouholeté neziskové organizace

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou

  • pracovní doba převážně 9-17.30 hod., s možnou domluvou i s flexibilním začátkem/koncem

  • práce na plný úvazek 40 hod./týdně, pondělí až pátek (3x-4x ročně o víkendu v případě akcí)

  • mladý a přátelský tým

  • administrativní práci

  • dlouhodobou spolupráci

  • mzda dle domluvy

  • možnost dalšího vzdělávání v neziskovém sektoru

  • služební notebook a telefon

Pokud Vás nabízená pozice oslovila a domníváte se, že byste byli vhodnými kandidáty, neváhejte nám zaslat Váš životopis spolu s motivačním dopisem, finančním či dalším očekáváním.

Vybrané zájemce oslovíme a pozveme na osobní schůzku. Nástup možný dle dohody.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال