$ads={1}
Työpaikan kuvaus
Tiimimme jäsenen siirryttyä toisiin tehtäviin osastollamme, haemme Ostolaskujen käsittelijää vakituiseen työsuhteeseen taloushallinnon palvelukeskukseemme vastaamaan ostolaskujen käsittelystä Norjan, Ruotsin ja Suomen yksiköissä. Työtehtävät pitävät sisällään:
- Ostolaskujen käsittely (Basware IP, myöhemmin Medius)
- Ostolaskuihin liittyviin sähköpostikyselyihin vastaaminen
- Muut ostoreskontran hoitamiseen liittyvät tehtävät
Ostolaskujen käsittelijän työviikko on monipuolinen. Työpäivät sisältävät asiakasmaiden laskujen kiertoon laittoa sekä kierronvalvontaa, tiliöintiä, täsmäytyksiä, selvitystehtäviä sekä yhteydenpitoa eri sidosryhmiin asiakasmaiden taloushallinnossa.
Pääasiallinen toimipisteesi sijaitsee Vantaalla, mutta osittainen etätyö on mahdollista.
Pätevyydet
Onnistuaksesi tässä roolissa tarvitset:
- Soveltuvan kaupallisen koulutuksen (esim. tradenomi, merkonomi).
- Vahvan kiinnostuksen taloushallinnon tehtäviin sekä aikaisempaa kokemusta ostolaskujen käsittelystä tai reskontranhoidosta.
- Hyvät IT-taidot (MS Office/Excel), kokemusta taloushallinnon järjestelmistä sekä kykyä omaksua uusia järjestelmiä.
- Ruotsin kielen osaamisesta on etua, sillä tuet sisäisiä asiakkaitamme Pohjois-Euroopan maissa pääasiassa kirjallisesti.
- Suomen kielen lisäksi hyvää englannin osaamista. Tiimimme on kansainvälinen ja yhteinen työkielemme on englanti.
Erotut eduksesi, mikäli sinulla on soveltuvuutta rutiinityöhön, järjestelmällinen ja tarkka työote, joustava ja positiivinen asenne, paineensietokykyä sekä hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot.
Kerrothan vahvuuksistasi lisää työhakemuksessa, jotta pääsemme tutustumaan sinuun paremmin!
Yrityksen kuvaus
AFRY on Euroopan johtavia suunnittelu- ja konsultointiyhtiöitä, joka vauhdittaa muutosta kohti kestävää yhteiskuntaa. Olemme rakennetun ympäristön, teollisuuden- ja energia-alojen sekä digitalisaation asiantuntijoita, jotka kehittävät kestäviä ratkaisuja tuleville sukupolville ympäri maailman.
Making Future
Lisätietoja
Miksi juuri AFRY?
Vakaana ja kasvavana yhtiönä tarjoamme sinulle monipuolisia mahdollisuuksia. AFRYllä saat mahdollisuuden syventää osaamistasi taloushallinnon parissa sekä mukavat ja tukea tarjoavat kollegat ja mahdollisuuden työskennellä alan huippuasiantuntijoiden kanssa vauhdikkaassa ja kansainvälisessä projektiympäristössä.
Me AFRYllä rakennamme yhdessä kestävää tulevaisuutta ja kehitämme vastuullisia ratkaisuja, jotka palvelevat paitsi asiakkaitamme myös yhteiskuntaa. Työmme on kaikessa monipuolisuudessaan ja kiinnostavuudessaan vaativaa, mutta vastapainona sinulla on joustavan työskentelytapamme takia mahdollisuus yhdistää työ ja vapaa-aika mielekkääksi kokonaisuudeksi. Työskentelemme joustavasti hybridimallissa etä- ja lähitöitä yhdistäen ja projektitarpeet huomioiden.
Teemme työtä sen eteen, että jokainen uusi työntekijä pääsee työyhteisöön mukaan ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Yhteisten arvojemme mukaisesti olemme rohkeita, omistautuneita tiimipelaajia ja toivomme tätä myös sinulta.
Haluatko lukea tulevien kollegojen urapoluista? Tutustu nettisivuihimme: https://afry.com/fi-fi/ura-afrylla
Työsuhde-edut AFRYllä
Kaikkia AFRYläisiä tuetaan lounas-, liikunta-, kulttuuri-, hyvinvointi- ja työmatkaeduilla. Etätyössä ja vapaa-ajalla AFRYläisiä suojaa tapaturmavakuutus. Työntekijöillä on oikeus saada apua sairaan lapsen hoitoon.
Yhteishenkemme vahvistuu myös vapaa-ajan kerhoissa riippuen toimiston sijainnista. Harrastuksissa vietetään yhteistä aikaa, ja tarjolla on monia mahdollisuuksia crossfit-tunneista golfiin ja lautapeleihin. Kerhojen lisäksi kannustamme työntekijöitä työmatkaliikuntaan. Vakituisessa työsuhteessa työskentelevillä AFRYläisillä on oikeus taittaa työmatka päästöttömästi työsuhdepolkupyörällä, ja työmatkaliikkujille tarjotaan toimistoilla aamupuuro.
Vastuullisuus AFRYllä
Vastuullisuus, kestävän toiminnan edistäminen ja kestävien ratkaisujen luominen ovat osa AFRYn liiketoimintastrategiaa ja kaiken liiketoimintamme keskiössä. Yhdistämällä viimeisimmät teknologiat asiantuntijoidemme huippuosaamiseen luomme asiakkaillemme kestävää liiketoimintaa. Lue lisää vastuullisuustavoitteistamme: https://afry.com/fi-fi/artikkelit/vastuullisuus-ja-kestava-toiminta
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Emmi Hietanen, p. +358 40 661 9194, parhaiten tavoitettavissa maanantaina 22.5.2023 klo 12-13 ja maanantaina 29.5. klo 14-15.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 31.5.2023 mennessä ja liity asiantuntevaan joukkoomme! Käymme hakemuksia läpi ja pyrimme aloittamaan haastattelut jo hakuaikana.
AFRY is committed to creating an inclusive & diverse environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, disability, or age. You will be part of a global and diverse company where our differences are our strengths. Join us to accelerate the transition towards a sustainable society.