Wat doe je als medewerker verkoopsadministratie bij BMW?
- Je neemt de volledige administratieve opvolging van A tot Z voor jouw rekening, van de bestelling van de klant tot en met de aflevering van de wagen: verwerken van de verkoopovereenkomsten, inboeken van de inkoop- & verkoopfacturen, opvolging aanvraag boorddocumenten & kentekenbewijzen, aanvraag leasing op het platform, opvolgen processen zoals keuringen, werken door onderaannemers…
- Klanten kunnen rekenen op een correcte en vlotte communicatie bij het inplannen van de afspraak voor het afhalen van de wagen. Dankzij jouw servicegerichtheid en enthousiasme help je klanten bij allerhande vragen en verwijs je hen door naar één van je collega’s indien nodig.
$ads={1}
Waarmee kan je ons team versterken?
- Door jouw ervaring en kennis die je hebt opgedaan, ben jij een administratieve duizendpoot.
- Heb je een bachelor-diploma? Uitstekend! Kan je relevante ervaring voorleggen? Ideaal!
- Mensen omschrijven je als iemand die oplossingsgericht te werk gaat en een hands-on mentaliteit heeft.
- Bij de termen “detailgericht”, “nauwkeurig”, “cijfermatig”, "communicatief" en "stressbestendig" denk je spontaan aan jezelf.
- Daarnaast ben je een echte teamplayer en zie je een samenwerking op lange termijn zitten. Mensen kunnen rekenen op je en je bent bereid om in te springen waar nodig. Collega’s kunnen op jou rekenen!
What's in it for you?
- Werkplezier in een vaste, voltijdse én afwisselende job met verantwoordelijkheid bij één van de referentiespelers in de automotive sector.
- Een boost voor je professionele ontwikkeling dankzij een regelmatige deelname aan onze BMW Academy.
- Deel uitmaken van een enthousiast en gemotiveerd team. Dankzij een efficiënte samenwerking met jouw collega’s loopt de verkoopadministratie op wieltjes.
- Een aantrekkelijke verloning, aangepast aan het niveau van uw prestaties.
Lijkt dit iets voor jou?
- Meer info nodig? BMW JOY’N US, 03/890.97.66
Locatie
Lochristi